فویل نسوز کابینت چیست ؟ کاربرد فویل چسبی در آشپزخانه

فویل نسوز کابینت یک فویل پوشش‌دهنده است که برای سطوح کابینت‌های آشپزخانه به کار می‌رود. پشت این فویل چسبی است و به راحتی آن را می توانید به هرجایی که بخواید بچسبانید.



 ماندگاری طولانی، ضد روغن، تمیز کرد

فویل نسوز کابینت چیست ؟ کاربرد فویل چسبی در آشپزخانه

ن آسان، ضد آب، ضد رطوبت و استفاده آسان: می توان آن را روی هر سطح صافی مانند درب شیشه ای، شیشه پنجره، کاشی و سرامیک در آشپزخانه یا حمام، لوازم خانگی اعمال کرد.

این فویل مناسب برای روی میز و کف. استفاده در حمام، آشپزخانه، کمد، اتاق لباسشویی، پروژه های مدرسه، کارگاه ها، ادارات، پروژه های صنایع دستی و مبلمان. کابینت ها، درها، پیشخوان ها، قفسه ها و دیوارها را بپوشانید. از این فوبل استفاده کنید تا ظاهری متفاوت به کابینت و کشو ببخشید.


اهمیت فویل نسوز کابینت در آشپزخانه


در سطح این فویل نقش های زیبا و ظریفی طراحی شده است که علاوه بر محافظت از کابینت های با جنس مختلف دربرابر آب، چربی و حرارت ؛ جلوه زیبایی را به خانه و آشپزخانه شما بدهد.


با استفاده از این فویل می توانید هرسطحی که بخواهید را بپوشانید و از مزیت های این محصول بهره مند شوید. با کمک این وسیله کار تمیزکردن سطوح راحت می شود و تنها با کشیدن یک بار دستمال سطح را تمیز کنید.


     در نهایت، فویل نسوز چسبی یکی از راه‌حل‌های مناسبی برای جلوگیری از آسیب به دیوار زیر کابینت‌های آشپزخانه است. با استفاده از این فویل، می‌توانید از تمیزی و عمر مفید بیشتر کاشی‌های آشپزخانه خود لذت ببرید.


  برای مشاهده قیمت فویل چسبی کابینت ایـنـجــا کـلـیـک کـنـیــد  

جدیدتر قدیمی تر